niedziela, 16 grudnia 2012

Przedświąteczne zakupy

Dziś wybrałam się do pięknego Wrocławskiego rynku, gdzie odwiedziłam klubokawiarnię Mleczarnia. Dlaczego akurat to miejsce? Ponieważ właśnie w tym miejscu odbył się Przedświąteczny Kiermasz Handmade'owy!

Dotarłam tam tuż przed godziną dwunastą. W środku panowała bardzo przyjemna atmosfera, wszyscy byli naprawdę serdeczni :)

Moim pierwszym zakupem na kiermaszu okazał się śliczny pierścionek zrobiony przez Rękodzieło Kreatywne - KLIK


Pierścionek został zapakowany w bardzo pomysłową torebeczkę :)

Następną rzeczą, którą kupiłam była przypinka "z wąsem" wykonana przez Inki Pinki - KLIK

Po kilku obchodach do moich kiermaszowych zakupów dołączyły także urocze kolczyki-kotki zrobione z drutu i lampek samochodowych przez Pracownię Magia Natury - KLIK
To się nazywa pomysł!

Pochodziłam jeszcze kilka razy i pooglądałam parę stoisk, lecz nic specjalnie nie przykuło mojej uwagi (choć było dużo pięknej biżuterii oraz apetycznych, modelinowych figurek), więc postanowiłam się zwijać.

Następnym przystankiem w mojej małej, rynkowej podróży był sklep Lokaah. Jest to jeden z moich ulubionych sklepów - można kupić świetne rzeczy za bardzo niskie ceny :)
Zakupiłam tam dwie pary kolczyków (2 zł za parę):

Oraz dwie przypinki (1 zł za sztukę):

Po zakupach w Lokaah wybrałam się do Empiku, gdzie udało mi się dostać długo wyszukiwany Fimo Liquid! W końcu mogę trochę poszaleć z modeliną ;)
Cena - 34,99 zł.
Wyszedł podejrzanie żółty...

Na koniec wybrałam się do sklepu z cukierkami o wdzięcznej nazwie Słodkie Czary Mary i kupiłam tam dwie paczki przepysznych cukierków. Zdecydowanie polecam. Och, a jak w tym sklepie pięknie pachnie!

I tak wyglądały dzisiejsze przedświąteczne zakupy. A teraz trzeba pomyśleć o prezentach dla bliskich...

Dziękuję tym, którzy dobrnęli do końca i zapraszam do obserwowania bloga :)

0 komentarzy::

Prześlij komentarz