piątek, 22 lutego 2013

Croissanty - kolczyki

Jestem chora. Znowu. Mimo choroby nie potrafię po prostu siedzieć w miejscu (w tym wypadku leżeć w łóżku) i oglądać na deviantART-cie prac innych ludzi, więc wczoraj wieczorem postanowiłam zabrać się za croissanty. Od dawna miałam w planach zrobić modelinowe kolczyki, więc to była świetna okazja :) Mimo kilku niepowodzeń nie poddałam się i dzisiaj rano je dokończyłam. Tak się prezentują:


Wiem, że to zabrzmi samolubnie, ale jestem z nich dumna :3 Tylko wstążki nie chciały współpracować, więc w miarę możliwości je czymś zastąpię. Ale w sumie chyba nie wyglądają tak źle, nie?

Jak zawsze zapraszam do przeglądania moich postów i obserwowania bloga :3 Chętnie poczytam wasze opinie, więc piszcie w komentarzach co sądzicie :)

4 komentarze:

  1. Ładne :D
    Ps. Nie musisz pisać linka do bloga bo ja i tak odwiedzam komentujących a spam mnie denerwuje ._.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do mnie po wyróżnienie jasiulowa.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  3. woow, pięknie i ręcznie robione, zdolniacha :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Proste, ale bardzo fajne. Podobają mi się
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń