poniedziałek, 15 lipca 2013

Lwowskie drobiazgi

Hej hej! Witam was wszystkich po długiej przerwie.

Wiem, że już ponad miesiąc nie było tu żadnego postu, jednak przez ostatnie tygodnie byłam strasznie zabiegana. Poprawianie ocen, wyjazd do Warszawy na koncert, składanie podania do liceum, a wczoraj nad ranem wróciłam z Ukrainy. 

Na Ukrainie byłam przez 12 dni. Nie będę się na ten temat specjalnie rozpisywać - chcę wam tylko pokazać co udało mi się znaleźć w pewnym lwowskim sklepie z akcesoriami biżuteryjnymi. Nazwy sklepu niestety nie zapamiętałam :(

Kupiłam 5 par różyczek. Kosztowały 3 hrywny (ok 1,20 zł) za sztukę.



Zawieszka z bliżej nieokreślonego materiału :P Kosztowała 14 hrywien (ok. 5,50 zł).


Z różyczek planuję zrobić kolczyki, a zawieszki użyję do bransoletki :)

Przy okazji udało mi się skończyć zamówienie - 4 bransoletki wręczone, klient zadowolony, wszystko jest git :)

Jak zawsze zapraszam do przeglądania moich postów i obserwowania bloga :3 Chętnie poczytam wasze opinie, więc piszcie w komentarzach co sądzicie :)

3 komentarze: