piątek, 3 maja 2013

Ciasteczkowy zestaw

Najpierw będzie krótkie ogłoszenie: 
Planuję zrobić Candy, jednak do tego potrzebuję minimum 50 obserwatorów. Jestem już w połowie, dlatego mam do was prośbę: dodajcie bloga do obserwowanych, opcja jest na samym dole, w stopce :)

Okej, do rzeczy.


Jako, że dostałam zlecenie na ciasteczkowy zestaw - kolczyki sztyfty + naszyjnik - postanowiłam się za niego porządnie zabrać i przy okazji wykorzystać nową technikę ciastkowania ;)


Postanowiłam, że będzie ful-profeszynal-ful-hendmejd i zrobię taki o to podtrzymywacz do kolczyków :D
Ręcznie zaprojektowany, ręcznie wydrukowany i wycięty (co zresztą widać ;__;), handmade pełną parą :)



A tutaj pasujący naszyjnik. Ze względu na światło kolczyki i naszyjnik wyglądają kolorystycznie ciut inaczej, jednak w rzeczywistości są identyczne :)

Zrobione na zamówienie pewnej pani Marty. Jak wysłałam jej zdjęcie to była zachwycona i mam nadzieję, że jak otrzyma paczkę to to się nie zmieni ^^

Tutorial na ciastka znajdziecie tu: KLIK

2 komentarze: